Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl – Ivana Skořepová
Ivana Skořepová
Diplomová práce
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
New Trends in Marketing apply to Pharmaceutical Industry
Anotace:
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit marketing jako celek včetně marketingového mixu se speciálním zaměřením na nové trendy v marketingu a s ohledem na farmaceutický průmysl. Praktická část pak bude zaměřena na možnost aplikace nových marketingových trendů do farmaceutického průmyslu ve spojitosti s etickými aspekty a zákonnými opatřeními v rámci České republiky.Abstract:
The Purpose of the thesis is in the theoretical part to describe the complete marketing as a whole including marketing mix with a special focus on the new trends in the marketing having regard to the pharmaceutical industry. The practical part will be focussed to an aplication the new trends in marketing to the pharmaceutical industry with respect to the etic code and to the law in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Eva Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26501
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Pavlína Tichá