Bc. Michael MAZAL

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

The analysis of Derby Club Slušovice customers´satisfaction focused on the improvement of the quality of services
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko {--} zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum. V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části …more
Abstract:
The main goal of my bachelor{\crq}s thesis was to find out and statistically evaluate the cus-tomers{\crq} satisfaction with services of leisure time centre Derby Club Slušovice. The first part of the work concerns the theory, methodic procedure and implementation of the marketing research, customers{\crq} satisfaction and the possibility of its measuring. In the second part of my bachelor{\crq}s thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Accessible from:: 7. 12. 2007
Identifier: 7389

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAZAL, Michael. Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.