Výukový program na téma bylinky pro žáky 7. - 8. ročníku základní školy – Bc. Lenka Grmelová
Bc. Lenka Grmelová
Diplomová práce
Výukový program na téma bylinky pro žáky 7. - 8. ročníku základní školy
Educational Program on the topic Herbs for Pupils of the 7th - 8th year of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá navržením metodického postupu výukového programu na téma bylinky - jejich pěstování, poznávání a praktické využití - pro žáky 7. – 8. ročníků základní školy. Teoretická část vysvětluje pojmy týkající se dané problematiky. V praktické části je popsána metodika a průběh experimentálního ověření výukového programu, které bylo realizováno na fakultní zahradě Pedagogické fakulty …víceAbstract:
Diploma thesis deals with creating an educational programme for the students of 7th or 8th year of an focused on herbs – planting, recognization and practical use. The theoretical part explains the terms related to the issue. The practical part describes the methodology and the experimental implementation of the educational programme in the workplace of the Faculty of Education of the Masaryk University …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2wl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Oponent: Mgr. Iva Frýzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání pro zdraví ve školní zahradě s využitím permakulturních prvků a komunitní zahrady
Lenka Grmelová -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Zahrada jako inspirace pro výtvarnou výchovu na 1. stupni základní školy
Taťána KOREJSOVÁ -
Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"
Jana Opatřilová -
Terénní výuka geografie a biologie pro základní školy v areálu botanické zahrady a rozária v Olomouci
Kateřina SEDLÁČKOVÁ -
Návrh souboru výukových tabulí pro Botanickou zahradu PřF MU
Pavlína Kyjovská -
Zpracování SP pro typové projekty - infrastruktura pro vzdělávání
Viktor Cao