Výukový program na téma bylinky pro žáky 7. - 8. ročníku základní školy – Bc. Lenka Grmelová
Bc. Lenka Grmelová
Master's thesis
Výukový program na téma bylinky pro žáky 7. - 8. ročníku základní školy
Educational Program on the topic Herbs for Pupils of the 7th - 8th year of Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá navržením metodického postupu výukového programu na téma bylinky - jejich pěstování, poznávání a praktické využití - pro žáky 7. – 8. ročníků základní školy. Teoretická část vysvětluje pojmy týkající se dané problematiky. V praktické části je popsána metodika a průběh experimentálního ověření výukového programu, které bylo realizováno na fakultní zahradě Pedagogické fakulty …moreAbstract:
Diploma thesis deals with creating an educational programme for the students of 7th or 8th year of an focused on herbs – planting, recognization and practical use. The theoretical part explains the terms related to the issue. The practical part describes the methodology and the experimental implementation of the educational programme in the workplace of the Faculty of Education of the Masaryk University …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m2wl1/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Reader: Mgr. Iva Frýzová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science
Theses on a related topic
-
Vzdělávání pro zdraví ve školní zahradě s využitím permakulturních prvků a komunitní zahrady
Lenka Grmelová -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Zahrada jako inspirace pro výtvarnou výchovu na 1. stupni základní školy
Taťána KOREJSOVÁ -
Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"
Jana Opatřilová -
Terénní výuka geografie a biologie pro základní školy v areálu botanické zahrady a rozária v Olomouci
Kateřina SEDLÁČKOVÁ -
Návrh souboru výukových tabulí pro Botanickou zahradu PřF MU
Pavlína Kyjovská -
Zpracování SP pro typové projekty - infrastruktura pro vzdělávání
Viktor Cao