Maher Mohamad Hasan

Master's thesis

Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market

Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Abstract:
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory …more
Abstract:
The important problems for marketing companies in the Czech Republic are how to exposure determinants that lead consumer to decision of buying certain products and which factors influence the consumer purchasing, Through this, Czech marketing companies can understand deeply their consumer behaviour and issue suitable strategies so they can develop their companies and whole industry more. The objective …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 4. 2010
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Gina Cook

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20428

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities