Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market – Maher Mohamad Hasan
Maher Mohamad Hasan
Master's thesis
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Anotácia:
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory …viacAbstract:
The important problems for marketing companies in the Czech Republic are how to exposure determinants that lead consumer to decision of buying certain products and which factors influence the consumer purchasing, Through this, Czech marketing companies can understand deeply their consumer behaviour and issue suitable strategies so they can develop their companies and whole industry more. The objective …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 4. 2010
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Strategie výběru témat se zaměřením na zdravý životní styl v časopise Kondice
Kristýna MICHALČÍKOVÁ -
Televize a životní styl
Miroslava Lišková -
Operní zpěv jako životní styl
Eliška Mourečková -
Consumer Trends and Lifestyle
Candittah Wayua Muthoka