Maher Mohamad Hasan

Diplomová práce

Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market

Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Anotace:
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory …více
Abstract:
The important problems for marketing companies in the Czech Republic are how to exposure determinants that lead consumer to decision of buying certain products and which factors influence the consumer purchasing, Through this, Czech marketing companies can understand deeply their consumer behaviour and issue suitable strategies so they can develop their companies and whole industry more. The objective …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 4. 2010
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20428

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities