Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Adéla Zárubová
Bc. Adéla Zárubová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. Teoretická část se zabývá představením marketingové komunikace, popisem procesu plánování marketingové komunikace a dále komunikačním mixem. V praktické části práce je definován cíl práce, výzkumné otázky a metodika, která byla použita k zodpovězení výzkumných otázek a naplnění cíle práce. Následují kapitoly věnující se …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the selected company. The theoretical part is focused on the introduction of marketing communication, planning of marketing communication and communication mix. In the practical part, the aim of this thesis, the research questions and the used methodology are defined. The next chapters are focused on the selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jvtnq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova