Filosofie a její vnímání na českých středních školách v souvislosti s používanými způsoby výuky – Lukáš SOCHOR
Lukáš SOCHOR
Bachelor's thesis
Filosofie a její vnímání na českých středních školách v souvislosti s používanými způsoby výuky
Philosophy and its reception at Czech secondary schools in a connection with used educational methods
Anotácia:
Kladné vnímání filosofie jako oboru je základem pro další možnosti jejího rozvoje v budoucnosti. Cílem této práce je především prostudovat recepci filosofie u širší společnosti, na vzorku studentů posledních ročníků středních škol gymnaziálního typu, kteří si svou představu o tomto oboru čerstvě utvářejí. V teoretické části práce jsou rozebírány stěžejní prvky filosofie (vědeckost, předměty studia …viacAbstract:
A positive reception of philosophy is fundamental for its ongoing development in the future. The main aim of this work is a study of the reception of philosophy in broader society based on a sample of last-year secondary school students, whose conception of this field is just forming. In the theoretical part of this work main elements of philosophy (scientism, subjets of study, aim and purpose) are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Zverejniť od: 20. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Martin Jabůrek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOCHOR, Lukáš. \textit{Filosofie a její vnímání na českých středních školách v souvislosti s používanými způsoby výuky}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/oldhsa/.
Jak správně citovat práci
SOCHOR, Lukáš. Filosofie a její vnímání na českých středních školách v souvislosti s používanými způsoby výuky. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Human Studies / Filozofie - Historie
Práce na příbuzné téma
-
Filosofie na gymnáziích - náhled didaktiky filosofie očima učitelů
Lubomír Vojtěch BAAR -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách
Ondřej KUČEŘÍK -
Výuka filosofie F. Nietzscheho na gymnáziích
Lenka Lukůvková -
Příprava učitele na výuku antické filosofie
Michaela JÁNOVÁ -
Reflexe výsledků šetření mezi studenty FTK UP o smyslu a metodě výuky filosofie
Tomáš NOHEJL -
Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.
Barbora ODEHNALOVÁ -
Filosofie dějin: Jared Diamond a filosofie dějin
Eva BAŽANTOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva