Výuka cizích jazyků ve waldorfské škole – Bc. Lucie Těšínská
Bc. Lucie Těšínská
Diplomová práce
Výuka cizích jazyků ve waldorfské škole
Teaching foreign languages in Waldorf school
Anotace:
Tématem této diplomové práce je výuka cizích jazyků ve waldorfské škole. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, vycházející z odborné literatury, a praktickou, tvořící výzkumnou část tohoto textu. Součástí teoretické části je zaměření se na původ waldorfské pedagogiky, včetně stručného životopisu Rudolfa Steinera, který se zaměřuje na jeho životní cestu k pedagogickému poslání. Tato část …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is teaching foreign languages in Waldorf school. The diploma thesis is divided into a theoretical part, which is based on specialized literature, and a practical one which stands for a research part of this text. The theoretical part focus on the origin of Waldorf pedagogy including a brief curriculum vitae of Rudolf Steiner. Its focus is on his life journey to pedagogic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Těšínská, Lucie. Výuka cizích jazyků ve waldorfské škole. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Metody dramatické výchovy ve waldorfské mateřské škole
Kristýna Navrátilová -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Prevence vzniku rizik specifických poruch učení v mateřské škole v Kameničkách
Kristýna Marková -
Pedagogické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v běžné základní škole a v alternativní škole
Kristína MAKARIUSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva