Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie – Bc. Kristýna Štěpánková
Bc. Kristýna Štěpánková
Master's thesis
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Management of service quality in the field of gastronomy
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům …moreAbstract:
This thesis deals with the general problems of management of service quality in gastronomy. The main aim is to formulate recommendations for three selected catering facilities from Brno using quality management tools. In the solution is used GAP model and SERVQUAL method to evaluate the quality of services and comparison of quality management tools such as corporate standards, HACCP, ISO standards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Implementace nástroje řízení kvality na příkladu konkrétní organizace veřejného sektoru
Věra Havlátová -
Systém řízení kvality ve společnosti B a K production s. r. o., působící v průmyslovém odvětví
Ondřej Jedlička -
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová -
Řízení kvality ve veřejné správě - kritické zhodnocení zkušenosti s využíváním metod ISO, BSC, benchmarkingu u vybrané municipality
Lada Grigarová -
Volba vhodného modelu řízení kvality pro vybranou střední školu
Ráftlová Ráftlová -
Řízení kvality se zaměřením na jeho význam pro podnik Faurecia Plzeň
Michael Vaněk -
Základní rámec systému řízení kvality sociálních služeb v organizacích se složitou organizační strukturou
Soňa GÖTZOVÁ -
Řízení kvality v konkrétním podniku
Kateřina Bártová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights