Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně – Václav ROSÍK
Václav ROSÍK
Bakalářská práce
Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně
Specifics of the children´s information literacy in socially excluded localities at the primary school in Brno
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám specifiky informační gramotnosti dětí ze sociálně vy-loučené lokality na druhém stupni základní školy v Brně. V teoretické části se zabývám popisem sociálně vyloučených lokalit a specifiky informační gramotnosti u žáků ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí. V praktické části tyto poznatky porovnávám s žáky, kteří nejsou zatíženi sociálním vyloučením.Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the specifics of the information literacy of children from socially excluded localities in secondary school in Brno. The theoretical part deals with the description of socially excluded localities and specifics of information literacy among pupils from socially disadvantaged backgrounds. In the practical part I compare these with students who are not burdened with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSÍK, Václav. \textit{Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ols87o/.
Jak správně citovat práci
ROSÍK, Václav. Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Mediální a informační gramotnost u starších vedoucích pracovníků (+55 let)
Vojtěch Bareš -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Finanční gramotnost
Jana Hřebíčková -
FINANČNÍ GRAMOTNOST A FINANČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Jana Tomanová -
Zdravotní gramotnost osob žijících v sociálně vyloučených lokalitách
Šárka SVOBODOVÁ -
Zdravotní gramotnost matek v azylových domech
Barbora Bartošová