Informovanost pedagogů 1. stupně základních škol o možnostech rozvoje komunikační schopnosti – Mgr. Bc. Monika Kajsíková
Mgr. Bc. Monika Kajsíková
Bakalářská práce
Informovanost pedagogů 1. stupně základních škol o možnostech rozvoje komunikační schopnosti
Awareness of primary school teachers about posibilities of developement of communication skills
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá informovaností učitelů prvního stupně základní školy o problematice narušené komunikační schopnosti a možnosti její intervence. Cílem práce bylo zjistit, zda mají učitelé vzdělání v oblasti speciální pedagogiky a zda si myslí, že dětí s narušenou komunikační schopností přibývá. Teoretická část se věnuje charakteristice období mladšího věku a narušené komunikační schopnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deal with Awareness of primary school teachers about issue of speech impairment and possible intervention. The aim of the thesis was to determinate teachers learning in special needs education and if they thing the number of chuder with speech impairment is raising. Teoretical part deal with characteristic of younger age and impaired communication skills and in second teoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwd11/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Nadaný žák v primární škole a jeho pedagog
Soňa KOŘENKOVÁ -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Potřeby pedagogů prvního stupně základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání
Aneta KOLMANOVÁ -
Psychohygiena u pedagogů prvního stupně základních škol
Eliška NECHVÍLOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Podpora edukace žáků s různými druhy zdravotního postižení v první třídě základní školy
Leona Lončaričová -
Druhy svačin u dětí základních škol
Martin Běloušek