Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o. – Ing. Eva Pšikalová
Ing. Eva Pšikalová
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Marketingové situační analýzy aplikované na společnosti GPD České Budějovice, s. r. o. Hlavním smyslem této analýzy je zhodnocení vnitřních a vnějších vlivů, které dennodenně na firmu působí a využít ku prospěchu výsledky analýz, které vyplynou z patřičných metod jako například PESTEL analýza, analýza konkurentů, portfolio analýza a v neposlední řadě závěrečné vyhodnocení …moreAbstract:
Bachelor thesis topic in marketing situational analysis applied to the company's GPD České Budějovice, Ltd. The main purpose of this analysis is the evaluation of internal and external influences on everyday business and work for the benefit of the analysis results, which will result in appropriate methods such as PESTEL analysis, Analysis of competitors, Portfolio analysis and ultimately the final …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y2v21/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠIKALOVÁ, Eva. \textit{Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/om3l32/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
Pavla Nováková -
Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o.
Jan Louka -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.
Beata Lišková -
Situační analýza podnikání realitní kanceláře Hrdlička-Hrdličková s.r.o.
Jitka Hrdličková -
Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu
Jaroslav Kolcun