Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz – Miroslav Maloň
Miroslav Maloň
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Marketing Plan for the Online Store maltisk.cz.
Anotácia:
Maloň, M. Marketingový plán pro začínající internetový obchod maltisk.cz. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingového plánu pro začínající internetový obchod maltisk.cz. Nově vzniklý obchod nabízí materiály pro 3D tiskárny. V teoretické části je stručně představen obchod a jeho produkty. Poté jsou vysvětleny pojmy v oblasti marketingu …viacAbstract:
Maloň, M. Marketing Plan for the New Online Store maltisk.cz. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for the new online store maltisk.cz. The newly established store offers materials for 3D printers. In the theoretical part, the store and its products are briefly introduced. Then, concepts in the field of marketing and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků