Pavel Novák

Bakalářská práce

Profily návštěvníků destinace Moravský kras a okolí

Visitor´s profile of destination Moravský kras and environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je sestavení profilů návštěvníků destinace Moravský kras a okolí, provést segmentace trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní segmenty pro udržitelný rozvoj destinace. Nejprve byla provedena literární rešerše pro danou problematiku. Následně bylo na základě metodiky práce provedeno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 209 respondentů. V praktické části byly …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis is to compile visitor´s profile of destination Moravský kras and environment, to make demand segmentation and to choose key and perspective segments for sustainable progress of destination. First was made literary research for the problematics of thesis. Then was made questionnaire survey of 209 respondents based on methodology of thesis. The practical part is focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
  • Oponent: Ida Rašovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod