Martin Cihlář

Bakalářská práce

Testování hypotéz v marketingovém výzkumu

Hypothesis testing in marketing research
Anotace:
Moje práce se zabývá testováním hypotéz v marketingovém výzkumu používaným především při zpracovávání dotazníkových šetření. Nejdříve se věnuji vysvětlení marketingového výzkumu a jeho procesu. Další kapitola je zaměřena na data a jejich přípravu pro analýzu. Ve třetí kapitole vysvětluji základní teorii testování hypotéz. V této kapitole uvádím několik příkladů, které jsou řešeny buď bez použití softwaru …více
Abstract:
My thesis deals with hypothetical tests in marketing research that are used mainly for evaluating survey research. At the beginning of the thesis I shortly describe the marketing research and it's process. In the next chapter I deal with data and their editing for analysis, afterwards in the third chapter I explain basic hypothesis descriptions. In this chapter examples, that are calculated either …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Vild
  • Oponent: Marina Stecenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42247

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii