Testování hypotéz v marketingovém výzkumu – Martin Cihlář
Martin Cihlář
Bakalářská práce
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Hypothesis testing in marketing research
Anotace:
Moje práce se zabývá testováním hypotéz v marketingovém výzkumu používaným především při zpracovávání dotazníkových šetření. Nejdříve se věnuji vysvětlení marketingového výzkumu a jeho procesu. Další kapitola je zaměřena na data a jejich přípravu pro analýzu. Ve třetí kapitole vysvětluji základní teorii testování hypotéz. V této kapitole uvádím několik příkladů, které jsou řešeny buď bez použití softwaru …víceAbstract:
My thesis deals with hypothetical tests in marketing research that are used mainly for evaluating survey research. At the beginning of the thesis I shortly describe the marketing research and it's process. In the next chapter I deal with data and their editing for analysis, afterwards in the third chapter I explain basic hypothesis descriptions. In this chapter examples, that are calculated either …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Vild
- Oponent: Marina Stecenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Neparametrické testy v SPSS
Petra Kantorová