Vstup české firmy IMG BOHEMIA s.r.o. na vybraný zahraniční trh – Michaela Hofmanová
Michaela Hofmanová
Diplomová práce
Vstup české firmy IMG BOHEMIA s.r.o. na vybraný zahraniční trh
Entry of the Czech company IMG BOHEMIA s.r.o. to a selected foreign market
Anotace:
Práce je věnována problematice vstupu české firmy IMG BOHEMIA s.r.o. na vybraný zahraniční trh. Jejím hlavním cílem je vybrat vhodný zahraniční trh, na který by mohla firma úspěšně expandovat. Výběr trhu je založen na výsledcích skórovacího modelu, který hodnotí osm evropských zemí podle stanovených kritérií s přidělenými váhami. Vybraný trh je dále podroben strategické analýze zohledňující vnější …víceAbstract:
The work is dedicated to the issue of the entry of the Czech company IMG BOHEMIA s.r.o. to a selected foreign market. Main objective is to select a suitable foreign market for the successful expansion of the company. The market selection is based on the results of a scoring model that evaluates eight European countries according to established criteria with assigned weights. The selected market is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jana Kratinová -
Výběr vhodného zahraničního trhu pro společnost Mindpax
Blanka Jančaříková -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer -
Projekt Manifesto Market a jeho role v kulturním životě Prahy
Karolína Kloučková -
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Diana Ščuková -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Strategická analýza trhu lyžařských škol v lyžařském areálu Harrachov se zaměření na firmu Sun Ski&Board school
Filip Král