Alexandra Rehúšová

Bachelor's thesis

Má marketingový výskum miesto v činnosti a rozhodovaní cestovnej kancelárie?

Má marketingový výzkum místo v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře?
Abstract:
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také …more
Abstract:
The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical. In theoretical part are characterized touroperators and their operation and typology. Following chapters are dedicated to marketing research and its characteristic including reasons for its realization and particular steps of marketing research process, types and forms of marketing research with detailed characteristic of qualitative …more
Abstract:
Práca je rozdelená do dvoch hlavných častí a síce do teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú charakterizované cestovné kancelárie spolu s ich činnosťou a klasifikáciou. Ďalej nasledujú kapitoly venované marketingovému výskumu a jeho charakteristike včetne dôvodov pre jeho realizáciu, a jednotlivých krokov procesu marketingového výskumu, typom a formám marketingového výskumu, a podrobnejšie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2009
  • Supervisor: Zuzana Lechnýřová
  • Reader: Jarmila Indrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16270