Analýza distribuce v oblasti e-businessu – Bc. Jaroslav Vojna
Bc. Jaroslav Vojna
Diplomová práce
Analýza distribuce v oblasti e-businessu
Analyse of distribution in the e-business field
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza distribuce v oblasti e-businessu“ je analyzovat způsoby distribuce firem využívajících k nabízení svých produktů a zboží forem e-businessu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení klíčových pojmů a popis problematiky, jak je dnes vnímána. Praktická část práce je založena na komparaci a vyvození závěrů z dotazníkového výzkumu provedeného mezi zákazníky internetových …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Analyse of distribution in the e-business field” is to analyze ways of distribution in companies using forms of the e-business for offering their products and goods. Theoretical part of the thesis is focused on defining key terms and describing the topic as it is perceived nowadays. Practical part of the thesis is based on comparing a survey performed among customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uvqtm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza distribuce v oblasti e-businessu
Ján Kušev -
Rozvoj e-commerce B2C v České republice
Bohuslav SOBOTKA -
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ