Vliv trendu a nových technologií na distribuční strategii ŠKODA AUTO – Anton Smirnov
Anton Smirnov
Bakalářská práce
Vliv trendu a nových technologií na distribuční strategii ŠKODA AUTO
Vliv trendu a nových technologií na distribuční strategii ŠKODA AUTO a. s.
Anotace:
Teoretická část práce je věnována analýze výchozí situace distribuční strategie ŠKODA AUTO a. s., a vysvětleni role oddělení rozvoje prodejní sítě v podniku. Praktická část přináší pohled a analýzu procesů nákupu automobilů pomocí internetu, identifikovány silné a slabé stránky této metody nákupu. Autorem navržená možná opatření pro zlepšení procesu nákupu/prodeje vozu "Škoda" přes internet. Tyto návrhy …víceAbstract:
The theoretical part is devoted to the analysis of the initial situation of ŠKODA AUTO a.s., distribution strategy and to the explanation of the role of the sales network development department in the company. The practical part provides an overview and analysis of automotive purchasing processes through the internet, identifying the strengths and weaknesses of this purchase method. Author suggested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Fábry, Ph.D.
- Oponent: Yury Malov, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Jaroslav Mužík -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů
Michaela Babuková -
Analýza distribuční strategie
Lukáš Langer