Anton Smirnov

Bakalářská práce

Vliv trendu a nových technologií na distribuční strategii ŠKODA AUTO

Vliv trendu a nových technologií na distribuční strategii ŠKODA AUTO a. s.
Anotace:
Teoretická část práce je věnována analýze výchozí situace distribuční strategie ŠKODA AUTO a. s., a vysvětleni role oddělení rozvoje prodejní sítě v podniku. Praktická část přináší pohled a analýzu procesů nákupu automobilů pomocí internetu, identifikovány silné a slabé stránky této metody nákupu. Autorem navržená možná opatření pro zlepšení procesu nákupu/prodeje vozu "Škoda" přes internet. Tyto návrhy …více
Abstract:
The theoretical part is devoted to the analysis of the initial situation of ŠKODA AUTO a.s., distribution strategy and to the explanation of the role of the sales network development department in the company. The practical part provides an overview and analysis of automotive purchasing processes through the internet, identifying the strengths and weaknesses of this purchase method. Author suggested …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Fábry, Ph.D.
  • Oponent: Yury Malov, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu