Využití eventu ve fundraisingu – Ing. Tereza Mačková
Ing. Tereza Mačková
Diplomová práce
Využití eventu ve fundraisingu
Application of Event in Fundraising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím eventu ve fundraisingu. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti fundraisingu, veřejných sbírek, event marketingu, marketingových komunikací a analytických metod. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, dále pak PEST analýza a analýza konkurence. Poslední část …víceAbstract:
The master thesis deals with the use of event fundraising. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is compiled from the literature review in the field of fundraising, public collections, event marketing, marketing communications and analytical methods. This part is followed by the survey, which is processed in the analytical part together with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mačková, Tereza. Využití eventu ve fundraisingu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Analýza marketingové komunikace veřejných stavebních projektů
Gabriela Kocourková -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingová komunikace ve Zruči nad Sázavou s ohledem na digitálni trendy
Ondřej Fiala -
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Kristýna Mikulová -
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Simona Janíková -
Plán marketingové komunikace ve veřejné správě
Anna Košvancová