Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu – Pavlína BÁTKOVÁ
Pavlína BÁTKOVÁ
Bachelor's thesis
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
Innovation strategy of building the MORA brand on the Czech and Slovak markets
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem budování značky a následnou analýzou konkrétní značky. Pro analýzu byla vybrána společnost MORA MORAVIA, s. r. o., která se zabývá výrobou domácích spotřebičů. Teoretická část definuje značku a jednotlivé pojmy jako vize, identita nebo hodnota značky. Taktéž se věnuje procesu budování značky. V praktické části je představen podnik a je provedena analýza budování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the brand building process and the subsequent analysis of the particular brand. For the analysis was selected company MORA MORAVIA, s. r. o., which is engaged in the manufacture of household appliances. The theoretical part defines a brand and individual terms such as a vision, identity or brand equity. It also deals with the brand building process. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Drastich, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁTKOVÁ, Pavlína. Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Spanish Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights