Bc. Tomáš Repka

Master's thesis

Slevové portály v Česku - psychologické aspekty

Group discount web sites in the Czech republic - psychological aspects
Anotácia:
Práce zkoumá roli faktorů, které mohou hrát roli při nákupu zákazníků na slevovém portálu. Zkoumanými sociálně psychologickými faktory jsou self-efficacy, důvěra, spokojenost a reciprocita k portálům, která je zároveň jedním z principů persuase. Dalšími zkoumanými principy jsou nedostatek a společenská platnost. Výzkumu, který byl proveden formou on-line dotazníku, se zúčastnilo 656 zákazníků slevového …viac
Abstract:
The aim of this study is to examine the role of factors that may play an important role in customer purchase on group buying sites. The examined social-psychological factors are self-efficacy, trust, satisfaction and reciprocity, which is also one of the principles of persuasion. Other principles are social proof and scarcity. 656 customers of a group buying site Slevomat.cz participated in the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
  • Vedúci: PhDr. Stanislav Gálik
  • Oponent: doc. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / odbor:
Psychology / Psychology