Slevové portály v Česku - psychologické aspekty – Bc. Tomáš Repka
Bc. Tomáš Repka
Diplomová práce
Slevové portály v Česku - psychologické aspekty
Group discount web sites in the Czech republic - psychological aspects
Anotace:
Práce zkoumá roli faktorů, které mohou hrát roli při nákupu zákazníků na slevovém portálu. Zkoumanými sociálně psychologickými faktory jsou self-efficacy, důvěra, spokojenost a reciprocita k portálům, která je zároveň jedním z principů persuase. Dalšími zkoumanými principy jsou nedostatek a společenská platnost. Výzkumu, který byl proveden formou on-line dotazníku, se zúčastnilo 656 zákazníků slevového …víceAbstract:
The aim of this study is to examine the role of factors that may play an important role in customer purchase on group buying sites. The examined social-psychological factors are self-efficacy, trust, satisfaction and reciprocity, which is also one of the principles of persuasion. Other principles are social proof and scarcity. 656 customers of a group buying site Slevomat.cz participated in the research …víceKlíčová slova
skupinové nakupování slevové portály principy persuase princip nedostatku princip společenské platnosti princip reciprocity teorie sociální směny důvěra spokojenost self-efficacy on-line group buying group buying websites principles of persuasion social proof scarcity reciprocity social exchange theory trust satisfaction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i3kck/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Stanislav Gálik
- Oponent: doc. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Analýza postojů firem ke slevovým portálům
Pavla Kabeláčová -
Typologie zákazníků slevových portálů
Jana Malíková -
Teorie sociální směny a její užití v poradenství
Iva Enachescu - Hroncová -
Teorie racionální volby v sociologii náboženství
Tomáš Chromý