Úloha nových médií v pořadu Hyde park České televize – Mgr. Aleš Winkler, MBA
Mgr. Aleš Winkler, MBA
Bakalářská práce
Úloha nových médií v pořadu Hyde park České televize
The role of new media in Czech Television's programme "Hyde Park"
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zapojení nových médií v produkci České televize, konkrétně v pořadu Hyde park. Na celou problematiku bude nahlíženo z pohledu teorie remediace a konvergence médií. Dále bude rozebrán přímý vliv nových médií na samotné výsledky veřejné služby, jež Česká televize představuje. Hlavním cílem práce je ukázat, jakou roli hrají nová média v moderní produkci veřejnoprávní televize …víceAbstract:
The thesis is focused on the integration of new media in the Czech television‘s production, specifically in the Hyde Park show. The whole issue will be considered from the perspective of the theory of remediation and media convergence. Direct impact of new media into the results of the public service which Czech Television is being represented will be then taken into pieces. The main goal of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xcf4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová -
Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích
Tereza TICHÁ -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Interaktivita a aktivita českých politických subjektů na sociální síti ve volbách do Evropského parlamentu 2014
Jakub ŠILAR -
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
Vít Holubovský -
The Development of Media in the 20th century
Rustam Makhmudov