Karolína Vaňková

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery shopping

Abstract:
Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní výzkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- pobočkách, které spadají pod jeden koncept. Teoretická část obsahuje charakteristiky, metody sběru dat, proces výzkumu či jednotlivé fáze MS. V praktické části se nachází plán celého …more
Abstract:
The goal of this thesis is the explanation of marketing research, mainly the specific marketing method called Mystery shopping. Another purpose is to evaluate the quality of services in se-lected restaurants, which belongs to one concept. The theoretical part contains characteristics, data collection methods, research process and mystery shopping phases. In the practical part are whole research plan …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management