Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Pavel Ptáček
Bc. Pavel Ptáček
Master's thesis
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
Strengths and Weaknesses analysis of enterprise
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek podnikatelského subjektu. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje proces marketingového plánování, jednotlivé složky SWOT analýzy – silné stránky, slabé stránky, příležitosti. Dále se zaměřuji na prvky vnějšího a vnitřního prostředí …moreAbstract:
The thesis focuses on analysis of strengths and weaknesses of a business enterprise. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part summarizes relevant theoretical knowledge, including process of marketing planning, respective components of SWOT analysis – strengths, weaknesses, opportunities and threats, and a process of their compiling, as well as description of both external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kp91b/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová