Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje – Bc. Petra KYRIÁNOVÁ
Bc. Petra KYRIÁNOVÁ
Diplomová práce
Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje
Application of merchandising and sales promotion
Anotace:
Práce vychází z praktických znalostí z oblasti merchandisingu a podpory prodeje. Popisuje a následně převádí do praxe využití POS a POP prostředků v nákupním prostředí. Mimo jiné práce obsahuje praktické poznatky o složité problematice procesů, planogramů a standardů, které realizuje agentura Ppm factum a.s. pro dodavatele Coca-Cola Hellenic Česko a Slovensko v nákupním prostoru maloobchodního řetězce …víceAbstract:
The work is based on practical knowledge of merchandising and sales promotion. Describes and then implements the use of POS and POP resources in the purchasing environment. Among other things, the thesis contains practical knowledge of the complex issues of processes, planograms and standards implemented by Ppm factum a.s. for suppliers of Coca-Cola Hellenic Czech Republic and Slovakia in the retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYRIÁNOVÁ, Petra. Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Využití sociálních médií k podpoře nákupního chování zákazníků – na příkladu ubytovacích zařízení
Ctibor Tomeš -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Petr Javorský