Bc. Pavel Laštůvka
Bachelor's thesis
Vizuální styl firmy Victory marketing
Corporate identity fy Victory Marketing
Abstract:
Práce se zabývá problematikou jednotného vizuálního stylu. Hlavní cíl bylo vytvoření manuálu vizuálního stylu firmy Victory marketing a webové prezentace společnosti.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of corporate identity. The main task was to create design manual for Victory Marketing company and company web site.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ui9h4/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2006
- Supervisor: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Grafický manuál kariérního portálu
Štěpán Marek -
Logotyp FI v Type1 a OpenType
Matúš Kominka -
Elektro Dan s. r. o.(grafický manuál)
Tereza Dobrá -
Grafický manuál pro Základní uměleckou školu Ivo Žídka v Kravařích
Monika JAROŠOVÁ -
Grafický manuál počítačové firmy Adcomtech
Ladislav Dejdar -
Společnost Instrumentářek – Grafický manuál online
Petr Gremlica