Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford – Bc. Jana Lehejčková
Bc. Jana Lehejčková
Master's thesis
Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford
Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford“ je analýza trhu poprodejních služeb v ČR, dále analýza komunikačního mixu servisu ve vybraném podniku a následné navržení opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu nabídky a provádění poprodejních služeb značky Ford, s čímž souvisí i snižování počtu stížností. Autorka vychází ze situační analýzy vybrané …moreAbstract:
The topic of my thesis work „Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford“ is analysis of a market of aftersales services in Czech republic, analysis of communication mix of service in choosen company and following suggestion of arrangement leading to improvement in actual state of offers and carrying out aftersales services of brand Ford, which is connected with decreasing …moreKeywords
Poprodejní služby bloková výjimka trh poprodejních služeb služby autorizovaného servisu Ford segmentace zákazníků situační analýza značka Ford komunikační mix komunikační plán Ford Motor Company speciální servisní marketingová akce pracovníci servisu. After-sales services block exception after-sales service market services of an authorised service Ford segmentation of customers situational analysis Ford brand communication mix communication plan special service marketing campaign service workers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w2pc2/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
Analysis of the impacts of climate change on forest ecosystem services: effects on socio-economic benefits in the North-Central Region of Namibia
Andreas Nikodemus -
Effect of Cooperatives on Farmers’ Access to Agricultural Extension Services – Case of Central and Southern Provinces of Zambia
Samuel Mwanza -
Intermediaries' liability in the online provision of services in light of the upcoming EU law reform in the sector: legal issues in view of illegal content removal
Jacob ESPEJO ROSA -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Informační služby pro poskytování servisu vozidel neautorizovanými servisy
Adam Straka -
Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault
Oleh Smarus -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina