Bc. Jana Lehejčková

Master's thesis

Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford

Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford“ je analýza trhu poprodejních služeb v ČR, dále analýza komunikačního mixu servisu ve vybraném podniku a následné navržení opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu nabídky a provádění poprodejních služeb značky Ford, s čímž souvisí i snižování počtu stížností. Autorka vychází ze situační analýzy vybrané …more
Abstract:
The topic of my thesis work „Marketing of aftersales services of authorised service of brand Ford“ is analysis of a market of aftersales services in Czech republic, analysis of communication mix of service in choosen company and following suggestion of arrangement leading to improvement in actual state of offers and carrying out aftersales services of brand Ford, which is connected with decreasing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní