Hudební festival Mighty Sounds – případová studie – Michaela Oulehlová
Michaela Oulehlová
Bakalářská práce
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Music festival Mighty Sounds – case study
Anotace:
„Hudební festival Mighty Sounds – případová studie“ je bakalářská práce zabývající se konkrétním hudebním festivalem a jeho marketingovými a manažerskými nástroji. V současné době jsou hudební festivaly častým a oblíbeným kulturním vyžitím, na kterých lidé rádi tráví svůj volný čas a vynakládají své peněžní prostředky. Každý rok se v České republice konají desítky hudebních festivalů a Mighty Sounds …víceAbstract:
The bachelor thesis ”Music festival Mighty Sounds – case study“ is dedicated to a description of music festivals in general and its management and marketing tools. Nowadays, music festivals are becoming one of the most popular cultural events where people like to spend their free time and money. Each year, dozens of festivals are held in Czech republic and Mighty Sounds, held in Tábor, belongs to one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Daniel Šubrt
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Petr Dvořák -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Kristýna Pavlů -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková