Kristýna BETKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing v bankovnictví

Marketing in the banking
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.
Abstract:
The topic of my dissertation is ?Marketing in Banking?, i definy this term and follow up with a characteristic of marketing instruments, their ways of application by KB. I apply new findings from theory to marketing instruments and rating methods of efficiecy marketing instruments in the practical part.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BETKOVÁ, Kristýna. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management