Kristýna BETKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing v bankovnictví
Marketing in the banking
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.Abstract:
The topic of my dissertation is ?Marketing in Banking?, i definy this term and follow up with a characteristic of marketing instruments, their ways of application by KB. I apply new findings from theory to marketing instruments and rating methods of efficiecy marketing instruments in the practical part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BETKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketing v bankovnictví}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/onolps/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BETKOVÁ, Kristýna. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Daniel Susfał -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková