Developing EFL learners' pragmatic competence – Bc. Pavlína DAVIDOVÁ
Bc. Pavlína DAVIDOVÁ
Diplomová práce
Developing EFL learners' pragmatic competence
Developing EFL learners' pragmatic competence
Abstract:
This study focuses on developing pragmatic competence among English language students, emphasizing both theoretical frameworks and practical applications. The theoretical section analyzes relevant literature and strategic documents pertaining to pragmatic competence, exploring the use of various teaching methods aimed at enhancing students' pragmatic skills. Emphasis is placed on the ability to communicate …víceAbstract:
Tato práce se zaměřuje na rozvoj pragmatické kompetence studentů anglického jazyka prostřednictvím teoretického rámce a praktických aplikací. Teoretická část zkoumá relevantní literaturu a strategické dokumenty v této oblasti a analyzuje využití různých výukových metod pro posílení pragmatických dovedností studentů. Důraz je kladen na schopnost efektivní komunikace v různých situacích a kulturách. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Pavlína. Developing EFL learners' pragmatic competence. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti
Martina Hrdá -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Vybrané aspekty komunikace v cizím jazyce u porodních asistentek v Brně
Kateřina Simrová -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
Lenka Jílková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš
Název
Vložil
Vloženo
Práva