Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky – Bc. Markéta Kohoutková
Bc. Markéta Kohoutková
Bachelor's thesis
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky
Research Into The Collaboration Between Car Manufacturers And Distributors In The Field Of Strengthening Their Relationship With Customers
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části je řešeno budování, rozvoj a posilování vztahů se zákazníky. Práce se zaměřuje na některé specifické formy a nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to public relations, služby, věrnostní programy, zážitky a přímý marketing. K tomu je dále využito pojmů …moreAbstract:
This Bachelor's thesis is focused on research into the collaboration between car repair shops and car manufacturers and distributors in the field of strengthening their relationship with customers. The theoretical part is about the creation, evolution and strengthening of the customer relationship. The thesis focuses on specific forms and tools aimed at improving relationships with customers, public …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHOUTKOVÁ, Markéta. \textit{Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/onrbl1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kohoutková, Markéta. Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 7. 2019 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Jana Vřesňáková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová