Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti – Ing. Jan Báča
Ing. Jan Báča
Master's thesis
Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti
The relationship between transformational leadership and labor productivity in the MLM company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zkoumání vztahu mezi úrovní transformačního leadershipu a produktivitou práce v týmech multi-level marketingové (dále jen MLM) společnosti. V teoretické části jsou uvedeny definice pojmů leadership, jednotlivých stylů leadershipu, produktivita práce a multi-level marketing, které jsou dále použity v navazující empirické části. Empirická část popisuje provedený výzkum v …moreAbstract:
The subject of the thesis is to investigate the relationship between the level of transformational leadership and labor productivity in multi-level marketing (hereinafter MLM) company teams. In the theoretical section there are provided definitions of leadership, different leadership styles, labor productivity and MLM which are further used in the empirical part. The empirical part describes the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qcney/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Viktor Kulhavý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁČA, Jan. \textit{Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/onsq4r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti
Daniel TÝN -
Etická a sociální problematika multi-level marketingu
Kamila Pilařová -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Transformační leadership v obchodní společnosti
Anna-Marie Foltýnová -
Leadership v přístupech manažerů
Dominika Fričová -
Leadership v malých a středních organizacích
Markéta KALÁŠKOVÁ