Marketingový mix vybrané destinace – Bc. Markéta Konečná
Bc. Markéta Konečná
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané destinace
Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané destinace. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingový mix, služby v cestovním ruchu a distribuční cesty destinace. V praktické části je představena samotná destinace, Řecko. A dále jsem rozebrala marketingový mix této země. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn vliv řeckého marketingového mixu na české turisty. Dále bylo …víceAbstract:
This thesis deals with a marketing mix in selected destination. In a theoretical part defines terms like marketing mix, services, tourism and travel destination distribution. In the practical part is presented a destination, Greece. And then I analyzed the marketing mix for this country. Using the survey was found to influence Greek marketing mix on Czech tourists. It was also established what is interest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t59tt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu
Lucie Harvánková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Využití kulturního kapitálu destinace v cestovním ruchu / Sklářství jako nevyužitý atraktor Posázaví
Dorota Hrubešová -
Využití kulturního kapitálu destinace v cestovním ruchu na příkladu Karlovarského kraje
Kamilla Borodulina -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Senioři v cestovním ruchu – nové příležitosti pro destinace i pro podniky
Victoria Rocheva