Bc. Markéta Konečná
Master's thesis
Marketingový mix vybrané destinace
Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané destinace. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingový mix, služby v cestovním ruchu a distribuční cesty destinace. V praktické části je představena samotná destinace, Řecko. A dále jsem rozebrala marketingový mix této země. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn vliv řeckého marketingového mixu na české turisty. Dále bylo …moreAbstract:
This thesis deals with a marketing mix in selected destination. In a theoretical part defines terms like marketing mix, services, tourism and travel destination distribution. In the practical part is presented a destination, Greece. And then I analyzed the marketing mix for this country. Using the survey was found to influence Greek marketing mix on Czech tourists. It was also established what is interest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t59tt/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Využití kulturního kapitálu destinace v cestovním ruchu / Sklářství jako nevyužitý atraktor Posázaví
Dorota Hrubešová -
Využití kulturního kapitálu destinace v cestovním ruchu na příkladu Karlovarského kraje
Kamilla Borodulina -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Senioři v cestovním ruchu – nové příležitosti pro destinace i pro podniky
Victoria Rocheva -
Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR
Anna Kučinová -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Nejvýznamnější destinace náboženského cestovního ruchu v Eurasii
Barbora Švrčková