The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior – Oleg Lykhnenko
Oleg Lykhnenko
Bakalářská práce
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Dopad Offline a Online reklamy na nákupní chování spotřebitelů
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, které typy reklam, offline nebo online, mají větší dopad na nákupní chování spotřebitelů. První dvě kapitoly práce ukazují teoretický základ nákupního chování, který pojednává o tradičních a nově vytvořených spotřebitelských cestách k nákupu, a také vliv, který má offline a online reklama na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum v závěrečné třetí kapitole …víceAbstract:
The main goal of this bachelor’s thesis is to find out which types of ads, offline or online, have a greater impact on consumer purchase behavior. The first two chapters of the thesis show the theoretical basis of buying behavior discussing traditional and newly created consumer paths to purchase, as well as the influence that offline and online advertising have on consumer purchase behavior. The research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Acquisition of Language Through Commercial Offline and Online Video Games
Branislav Mišura -
Perception of online and offline sexual harassment among Chinese youth
Viktória Ľuptáková -
"You aren't you": Online and Offline Identity in the World of Technology
Monika Bašová -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský