Oleg Lykhnenko

Bakalářská práce

The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior

Dopad Offline a Online reklamy na nákupní chování spotřebitelů
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, které typy reklam, offline nebo online, mají větší dopad na nákupní chování spotřebitelů. První dvě kapitoly práce ukazují teoretický základ nákupního chování, který pojednává o tradičních a nově vytvořených spotřebitelských cestách k nákupu, a také vliv, který má offline a online reklama na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum v závěrečné třetí kapitole …více
Abstract:
The main goal of this bachelor’s thesis is to find out which types of ads, offline or online, have a greater impact on consumer purchase behavior. The first two chapters of the thesis show the theoretical basis of buying behavior discussing traditional and newly created consumer paths to purchase, as well as the influence that offline and online advertising have on consumer purchase behavior. The research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88901

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
International Business