Nikola MALÁ

Master's thesis

Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti

Personal Marketing Strategy with Application of HRM Trends of a Selected Company
Abstract:
Nová průmyslová revoluce spočívá v nástupu digitálních technologií, které do velké míry ovlivňují problematiku řízení lidských zdrojů. V případě, že podniky nereagují pružně na nepřetržitý vývoj Human Resources trendů, může dojít ke ztrátě zaměstnanců z důvodu snížení jejich pracovní spokojenosti. Cílem diplomové práce je úprava interní personální marketingové strategie vybraného podniku s implementací …more
Abstract:
A new industrial revolution has been sparked by the advent of digital technologies, which greatly influence human resource management. If companies do not react flexibly to the continuous development of trends in human resources, they might lose their employees due to lower job satisfaction. The aim of the diploma thesis is to modify an internal personnel marketing strategy of a selected company while …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MALÁ, Nikola. Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická