Bc. Michal Bártek

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entry into territorially markets
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy se zabývá vytvořením marketingové strategie vstupu společnosti Bártek rozhlasy, s.r.o. na slovenský trh. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými východisky, kterou jsou spojené s daným tématem. V druhé části je analyzováno interní a externí prostředí společnosti. Na základě první a druhé …více
Abstract:
The diploma thesis entitled Marketing strategy of the company’s entry into territorially new markets deals with creation of the marketing strategy of the company Bártek rozhlasy, s.r.o. on the Slovak market. The work is divided into three parts. The first part deals with the theoretical background, which is associated with the topic. The second part analyzes the internal and external company’s situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.