Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti – Nikola MALÁ
Nikola MALÁ
Diplomová práce
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Personal Marketing Strategy with Application of HRM Trends of a Selected Company
Anotace:
Nová průmyslová revoluce spočívá v nástupu digitálních technologií, které do velké míry ovlivňují problematiku řízení lidských zdrojů. V případě, že podniky nereagují pružně na nepřetržitý vývoj Human Resources trendů, může dojít ke ztrátě zaměstnanců z důvodu snížení jejich pracovní spokojenosti. Cílem diplomové práce je úprava interní personální marketingové strategie vybraného podniku s implementací …víceAbstract:
A new industrial revolution has been sparked by the advent of digital technologies, which greatly influence human resource management. If companies do not react flexibly to the continuous development of trends in human resources, they might lose their employees due to lower job satisfaction. The aim of the diploma thesis is to modify an internal personnel marketing strategy of a selected company while …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁ, Nikola. \textit{Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/oo97u1/.
Jak správně citovat práci
MALÁ, Nikola. Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Adéla Kolínová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou personální agenturu
Kateřina Votočková -
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Monika HAJSKÁ -
Návrh funkční strategie rozvíjející se soukromé společnosti v oblasti zdravotnictví
Ivana Krejčí -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Michal Bártek -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková