Jan SLAVICKÝ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game

Analysis of the marketing communication in company BumperBall game
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy BumperBall game a následný návrh pro zlepšení marketingové komunikace. První část práce popisuje pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingové nástroje 21. století. V druhé části práce je popsán cíl práce, použité metody, dále představení firmy. Analýza byla provedena za pomoci dotazníkového šetření a SWOT …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the BumperBall game company and suggestions of improvement of the marketing communication. The first part gives explanation of marketing, marketing communication and marketing tools of the 21st century. The second part of the thesis describes the aim of the thesis, used methods and introduces the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLAVICKÝ, Jan. Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta