Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game – Jan SLAVICKÝ
Jan SLAVICKÝ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game
Analysis of the marketing communication in company BumperBall game
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy BumperBall game a následný návrh pro zlepšení marketingové komunikace. První část práce popisuje pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingové nástroje 21. století. V druhé části práce je popsán cíl práce, použité metody, dále představení firmy. Analýza byla provedena za pomoci dotazníkového šetření a SWOT …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the BumperBall game company and suggestions of improvement of the marketing communication. The first part gives explanation of marketing, marketing communication and marketing tools of the 21st century. The second part of the thesis describes the aim of the thesis, used methods and introduces the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLAVICKÝ, Jan. Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Filípek -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Pavel Fencl