Zjišťování dopadu disruptivních business modelů na české outgoingové cestovní kanceláře – Petr Chreno
Petr Chreno
Master's thesis
Zjišťování dopadu disruptivních business modelů na české outgoingové cestovní kanceláře
Assessing the impact of disruptive business models on the Czech outbound travel agency
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování dopadu disruptivních modelů na české výjezdové cestovní kanceláře. V teoretické části je popsán business model pomocí modelu Canvas. Následně jsou představeny různé vzory disruptivních business modelů, které na trhu cestovního ruchu figurují. V praktické části byl vypracován vlastní výzkum, který zjišťoval, jak čeští občané využívají disruptivní modely pro …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the identification of the impact of disruptive models in tourism at the Czech travel operators. The theoretical part describes the business model using the canvas method. Subsequently, various patterns of disruptive business models in tourism market are presented. In the practical part, a research was carried out to find out how Czech citizens use disruptive models for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70462
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ladislav Tyll
- Reader: Ondřej Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře
Tien Manh Nguyen -
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře
Pavla Lukášová -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Pavla BENDOVÁ -
Designing a methodology for disruptive business model innovation
Michael Lang -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva