Analysis of the social network Instagram. – Mgr. Zeynab Babazada
Mgr. Zeynab Babazada
Diplomová práce
Analysis of the social network Instagram.
Analysis of the social network Instagram.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je popsat Instagram jako platformu sociálních médií a vytvořit marketingovou strategii na Instagramu pro vybranou společnost Uniqlo s cílem vybudovat silnou image značky, která přitáhne více spotřebitelů. Hlavním cílem je propagace společnosti za účelem zvýšení povědomí o značce. Cílem studie je odhalit marketingové strategie Instagramu, které jsou pro firmu vhodné a …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is to describe Instagram as a social media platform and to establish a marketing strategy on Instagram for the chosen company Uniqlo in order to build a strong brand image that will attract more consumers. The main goal is to promote the company in order to raise brand recognition. The study's goal is to uncover Instagram marketing strategies that are appropriate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ln1un/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA