Mgr. Zeynab Babazada

Diplomová práce

Analysis of the social network Instagram.

Analysis of the social network Instagram.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je popsat Instagram jako platformu sociálních médií a vytvořit marketingovou strategii na Instagramu pro vybranou společnost Uniqlo s cílem vybudovat silnou image značky, která přitáhne více spotřebitelů. Hlavním cílem je propagace společnosti za účelem zvýšení povědomí o značce. Cílem studie je odhalit marketingové strategie Instagramu, které jsou pro firmu vhodné a …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is to describe Instagram as a social media platform and to establish a marketing strategy on Instagram for the chosen company Uniqlo in order to build a strong brand image that will attract more consumers. The main goal is to promote the company in order to raise brand recognition. The study's goal is to uncover Instagram marketing strategies that are appropriate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication