Analysis of the social network Instagram. – Mgr. Zeynab Babazada
Mgr. Zeynab Babazada
Master's thesis
Analysis of the social network Instagram.
Analysis of the social network Instagram.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je popsat Instagram jako platformu sociálních médií a vytvořit marketingovou strategii na Instagramu pro vybranou společnost Uniqlo s cílem vybudovat silnou image značky, která přitáhne více spotřebitelů. Hlavním cílem je propagace společnosti za účelem zvýšení povědomí o značce. Cílem studie je odhalit marketingové strategie Instagramu, které jsou pro firmu vhodné a …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is to describe Instagram as a social media platform and to establish a marketing strategy on Instagram for the chosen company Uniqlo in order to build a strong brand image that will attract more consumers. The main goal is to promote the company in order to raise brand recognition. The study's goal is to uncover Instagram marketing strategies that are appropriate …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ln1un/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA