Mgr. Zeynab Babazada

Master's thesis

Analysis of the social network Instagram.

Analysis of the social network Instagram.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je popsat Instagram jako platformu sociálních médií a vytvořit marketingovou strategii na Instagramu pro vybranou společnost Uniqlo s cílem vybudovat silnou image značky, která přitáhne více spotřebitelů. Hlavním cílem je propagace společnosti za účelem zvýšení povědomí o značce. Cílem studie je odhalit marketingové strategie Instagramu, které jsou pro firmu vhodné a …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is to describe Instagram as a social media platform and to establish a marketing strategy on Instagram for the chosen company Uniqlo in order to build a strong brand image that will attract more consumers. The main goal is to promote the company in order to raise brand recognition. The study's goal is to uncover Instagram marketing strategies that are appropriate …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication